Uneori

Se întâmplă câteodată ca pe neaşteptate cineva să ne facă o surpriză plăcută. Eu tocmai am avut parte de aşa ceva, a venit într-un fel Moş Crăciun încă odată, cred că se întorcea deja către casă şi cum îi rămăsese ceva în sac …s-a gândit la mine. Hai să spun care-i surpriza.
Am intrat pe blogul cititor sf, cum intru de obicei odată la 2-3 zile. Azi când am accesat blogul am observat că în rândul scriitorilor am fost trecut şi eu, ceea ce este cu atât mai onorant că numele îmi apare alături de scriitori precum Haulică, Corn, Pitea, Costi Gurgu, Marian Coman, Catalin Sandu şi Dario Pecarov. Vă mulţumesc domnule Aspoiu şi domnule Kyodnb!
Sunt conştient de faptul că această onoare mă obligă la păstrarea unui standard cât se poate de ridicat al nivelului scrierilor, altfel risc să dezamăgesc nişte oameni care îmi arată încredere cu mult înainte să fi dovedit ca aş merita. Sper să fac faţă.
Va Mulţumesc!

~ de balinferi pe Ianuarie 2, 2009.

2 răspunsuri to “Uneori”

  1. Cupla & Bafta!

  2. Felicitari si spor la scris!

Lasă un răspuns

 
