Leapşă preluată…Zece întrebări de la Eu pentru Mine « La Nouvelle Sappho

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Bună întrebare, dar sunt multe răspunsuri, prea multe. Mai ales că plătesc şi pentru ce nu-mi place, cum ar fi asigurarea medicală, asigurarea socială şi alte asemenea. Le plătesc dar degeaba.
Cred că aş alege cititul şi scrisul.
2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Aş începe să caut o modalitate de a uita că mai am doar cinci ani, altfel nu m-aş mai bucura de nici o clipă.
3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Nu. Categoric nu. Mi-aş face o căsuţă undeva în mijlocul unei păduri, aş vizita Machu Pichu, aş păstra atât cât să-mi permit să fac ce vreau până la sfârşitul zilelor mele…În orice caz aş face şi o fundaţie care să premieze cât de cât consistent activitatea sf-istică din ţara asta.
4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
” Un om printre oameni”
5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
” Nu ştiu cum a putut muri zâmbind!?”
6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Că am iubit oamenii şi viaţa, că mi-a murit corpul dar spiritul îmi va trăi cât va trăi omenirea.
7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Aveam trei variante: „astornaut”, „scafandu” şi „pisicean”. Ultima neavând treabă cu fizica ci cu pisicile.
8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
Aş şti că-i vorba despre moarte. Este singurul lucru la care cu certitudine nu vom eşua nici unul.
9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
„Dacă vă mai agăţaţi de bunicul altădată nu vă mai aducem”
10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
” Ai făcut ceva ce să rămâna după tine?”
” Eşti împăcat ştiind că mâine mori?”
” Tot mai crezi că moartea este ceva ce li se întâmplă celorlalţi?”

~ de balinferi pe Ianuarie 12, 2009.

5 răspunsuri to “Leapşă preluată…Zece întrebări de la Eu pentru Mine « La Nouvelle Sappho

  1. Frumoase intrebarile pe care ti le-ai pune. Chiar minunate, nu cred ca eu m-as fi gandit la ele.

  2. Doar raspunsurile imi apartin Oana, intrebarile le-am preluat de la Nouvelle Sapho, pentru ca mi-au plcut si mie.

  3. Ai făcut ceva ce să rămâna după tine?”
    ” Eşti împăcat ştiind că mâine mori?”
    ” Tot mai crezi că moartea este ceva ce li se întâmplă celorlalţi?”

    La astea ma refeream 😉

  4. Aha. Ok.
    N-ar strica sa răspunzi si tu la întrebări. Dincolo de faptul căi un joc…ne-ar ajuta să te cunoaştem mai bine.

  5. Poate voi raspunde 🙂

Lasă un răspuns

 
