Cenaclu la orizont

Cititori, vizitatori fideli şi simpli trecători, ţin să vă reamintesc că pe data de 28 mai, la Observatorul Astronomic va avea loc o nouă întâlnire a cenacliştilor. ProspectArt dragii şi dragele mele. Cultură pe pâine. Conversaţii inteligente, provocări pentru minte, placeri rafinate. Haideţi şi serviţi cu încredere. Având în vedere şi faptul că urmează să mă înfăţişez şi eu la bară cu un text propriu luaţi cu voi eventualele ouă rămase de la Paşti, dacă nu aveţi găsiţi roşii ieftine în Piaţa din Rahova. V-aş rămâne totuşi îndatorat dacă eventualele păreri critice mi le-aţi comunica verbal la locul faptei şi nu faptic la locul vorbei.

28 MAI 2009 Cenaclu ProspectArt la Observatorul Astronomic. Deci da? S-a recepţionat? S-a înţeles? Chiar dacă nu vă pot promite că textul meu nu vă va plictisi, vă promit totuşi că vă veţi simţi bine.

S-ar părea că am avut dreptate, cel puţin dacă e să judec după reacţiile de până acum sau după cum am perceput eu atmosfera ieri la cenaclu. Lumea s-a simţit bine aşa că putem spera să-i avem ca participanţi şi peste o lună.

~ de balinferi pe Mai 18, 2009.

12 răspunsuri to “Cenaclu la orizont”

  1. suna interesant, cine poate participa?

  2. Participarea este libera, oricine doreste este bine-venit. Suntem convinsi ca nu va dori sa participe altii decat oameni interesati de literatura in general si de science-fiction-fantasy-horror in particular. fiecare participant isi va putea face observatiile privind textele ce vor fi citite, va putea participa la subiectele discutate, etc. Singurele pretentii sunt cele legate de bunul simt , lucru de care nu merita sa amintim dat fiind faptul ca vorbim despre oameni de cultura.

  3. felicitari pentru povestire. A trebuit sa ma intorc cu ouale acasa…

  4. a fost super discutia de-aseara! astept noi lecturi. gata, te-am trecut in blogroll!

  5. felicitari si aici pentru povestire, feri, mi-a placut mult ideea, iar de cizelat ai tot timpul! ma bucur ca ti-ai luat inima-n dinti si ai citit-o!

  6. @ Vlad Să nu-ţi pară rău de ouăle rămase, sunt bune la casa omului. :)) Iar daca sunt clocite atunci păstrează-le pentru că vor fi cu siguranţă situaţii când se va impune folosirea lor.

    @ Dragos Se spune ca începutul este cel mai greu. Dacă am reuşit să trec peste pasul acesta atunci cu siguranţă vor mai fi şi alte lecturi. Bun venit în blogroll-ul meu, bun venit şi în rândul cenacliştilor şi sper să mai avem ocazia de a purta şi altă dată discuţii. Mulţumesc pentru obiectivism.

    @ Capricorn Mulţumesc pentru susţinere. Sper să am timp să modific povestirea cât timp observaţiile pe care le-am primit îmi sunt încă vii în amintire.

  7. Draga, care-i textul. Da-l, te rog.

  8. Asta voiam si io sa zic!
    Pe email?
    madelin_o@yahoo.com

    Hihihi, nu ma pot impiedica sa ma laud cu ascunsele talente de secretara (pardon, assistent manager). De fapt creca e un defect profesional, sa stau mai mereu cu cate un creon si o hartie de luat notitze. Poate data viitoare, daca nu ie interzis!

  9. Se tin undeva note de sedinta a cenaclului?

  10. Teoretic da. Se iau notiţe, etc. În mod normal ar trebui să apară toate astea pe site-ul SRSFF, numai că pe moment suntem în căutarea unei soluţii privind pagina web a societăţii. Va trebui să găsim un web-designer bun şi ieftin care să ne ajute.
    Ştiu că cele spuse de mine nu sunt o scuză acceptabilă…dar măcar sunt explicaţii. 🙂

  11. Pai ati putea face un site pt cenaclu, ca si subdomeniu pentru societate. Era o parere, si apreciez explicatia promta. Nu a fost un repros intrebarea mea :d .

  12. […] Iar Balin Feri a citit un text pentru care ne pregătisem cu oo, că aşa ne-a zis la dumnealui pe blog. A trebuit să mă întorc acasă cu oole, pentru că textul lui Feri, deşi scris dintr-o […]

Lasă un răspuns

 
