Sunt cuminte :)

Contrar unor păreri exprimate mai mult sau mai puţin vehement de către unii experţi şi specialişti în science-fiction, fantasy şi horror eu cred că trebuie ţinut cont înainte de toate de părerile cititorilor. În concluzie am scris o scurtă povestire ( opt-nouă pagini) în care am încercat să ţin cont de observaţiile lui Dragos C. Butuzea
(asteptarile-cititorului-amator-de-science-fiction) pentru că indiferent cine şi cum ar încerca să decreteze că nu au voie să se pronunţe decât oameni autorizaţi de cine ştie ce experţi, eu continuu să cred că spusele lui Dragoş erau pertinente şi concludente. Nu ştiu întrucât am reuşit să mă încadrez în cerinţe dar asta mă dicreditează eventual pe mine ca scriitor şi nici într-un caz nu pe el ca cititor care ştie ce vrea de la un text.
Povestirea o găsiţi aici (dacă doriţi cumva s-o citiţi). Indiferent că aţi avut răbdarea de a ajunge până la final sau nu, vă rămân recunoscător pentru orice observaţie, critică, comentariu.

~ de balinferi pe Iulie 11, 2009.

9 răspunsuri to “Sunt cuminte :)”

  1. multumesc frumos, dar imi acorzi o prea mare importanta… mi-ar placea ca deindata ce o voi citi, sa iesim la o bere si sa-ti spun parerea mea. asa ca trimite-mi, te rog, nr tau de tel. pe mail sau pe sms (al meu e pe blog). insa va mai dura pana o voi citi, pt ca e cam lunga… see you!

  2. Din păcate nu cred că ne putem vedea prea curând, joi plec din Bucuresti şi mă întorc deabia pe la începutul lui august când plec la mare.
    De acordat nu-ţi acord mai mare importanţă decât meriţi, din moment ce am fost de acord cu observaţiile făcute de tine până acum cred că este de la sine înţeles să încerc să mă adaptez la cerinţe măcar în limita posibilităţilor mele actuale. Aşa că…numărul meu este 0744 818632, sună-mă, trimite-mi sms, dă-mi beep să te sun, dau cel mai bine lasă un comentariu. Astfel vor putea citi şi alţii care sunt defectele rămase, unde trebuie încă lucrat sau ce trebuie evitat. Tu decizi care varianta îţi convine mai mult, eu îţi promit că la un moment dat vom sta şi la bere, asta pentru că o discuţie faţă în faţă va însemna mereu mai mult decât oricare altă variantă.

  3. Posted by Ionut on iulie 10, 2009 at 23:51

    Mie mi se pare simpatic analfabetul. fara nici o legatura cu nimic … mira-m-as ca ce zice el sa nu fie corect! Acum mai mult timp Zoso avea un concurs cu un ceas sau ceva in genu … si nu erau decat vreo 5 – 10 inscrisi printre care si eu .. ghici ce … nu s-a mai anuntat nici un castigator, iar cand l-am anuntat ca vreau sa stiu cine a castigat m/a banat! Fain nu!? CE PAREREA AVETI DE ATITUDINEA SARLATANULUI DE ZOSO,CARE CERSERSTE LINKU-URI,PT A RAMINE PRIMU.DA-TI TOATE LINK-URILE LUI ZOSO ,POATE ASA ACEST SARLATAN CIBERNETIC NU MAI INSALA NAIVI SI NU SE MAI PRESTEAZA LA ASEMENEA MAGARII, PT A AMINA INEVITABILUL.,ADICA PIERDEREA POZITIEI DE LEDEAR.FELICITAR CABRAL.ESTI UN ADEVARAT LEADER.ASTEPT PAREREA VOSTRA.

  4. Eu nu reuşesc să-mi dau seama cine-i analfabetul despre care vorbeşti şi nu ştiu nici cine-i acest Zoso. Bine, că nici nu mă interesează e altă poveste… 🙂

  5. cind esti mai cuminte ,iti arati neastimparul prin eroii tai…..cred ca asta imi place la personajele tale,eroismul,dorinta de salva lumea….

    o povestire interesanta,despre o echipa formata din oameni cu profesii si talente diferite,adunati pe o nava spatiala din lipsa de orizont si ca sa isi gaseasca un viitor mai bun….
    fiecare participa cu talentele sale,dar cei care sint cpabili sa gindeasca si nu doar sa execute ordine reusesc sa mai salveze oamenii care mai traiesc in urma unei lupte inegale dintre o specie foarte bine adaptata ca sa traiasca …..
    avem si noi de invatat de aici ,patrunzind alaturi de feri in mintea eroilor,si sa ne patrundem de spiritul lor……curaj,gindire,iubire pt cei din echipa,chiar nebunie…uneori putina nu strica……dorinta de a face ceva pt altii si pt el insusi…

    ar fi bine sa o pui feri si pe referate.ro,ca sa inteleaga si elevii la ce au nevoie de chimie…..smile….
    uneori chimia poate salva specia…..la o adica chimia nu e atit de grea,daca si oamenii ar actiona dupa tot felul de legi ca si substantele,chiar ar fi o omenire previzibila si interesanta….lol..
    dar la oameni mediatorii chimici nu au intotdeauna acelasi efecte,depinde si de personalitatea omului…..wink…
    sa mai scrii!

  6. Cum a fost in vacanta asta prelungita? Ceva poze si o postare se poate?

  7. Încă sunt plecat prin ţară cu treburi. Vacanţă deabia de săptămâna viitoare, la mare, la soare …

  8. Baiatu’ asta, Dragos, avea dreptate! I-ai acordat prea mare importanta! Ultimul sau articol de pe blog, „monştrii profani ai sefeului românesc” dovedeste asta! Daca te intalnesti totusi cu el la o bere, vezi unde i-o dai!

  9. @ Ady, băiatul ăsta, Dragoş, cu siguranţă îţi va place când îl vei cunoaşte. Eventual îţi va lua ceva timp să te obişnuieşti cu lipsa de diplomaţie de care da dovadă, dar în schimb îi poţi admira francheţea.

Lasă un răspuns

 
