Leapşa…

blog-ul de aur Draga de Capricornk13 , pe lângă faptul că m-a premiat acordându-mi distincţia din imaginea alăturată (blog-ul de aur) – premiu pe care trebuie să-l împart dealtfel cu Grasu-, m-a cadorisit şi cu o leapşă. Zice-se că am de făcut recomandări de lectură, ceea ce oricum fac deseori, după cum pot confirma cei care mă cunosc.  Aşadar mă supun cuminte şi…

1. Ce carte ai recomanda si de ce unui dezamagit din dragoste?

I-aş recomanda cartea lui  Nyiszli Miklos – Am fost medic la Auschwitz, cu siguranţă l-ar determina nu doar să uite de propria mică dezamăgire ci chiar să se ruşineze că propriilor păţanii copilăreşti, trecătoare, le-a acordat o prea mare importanţă.

2. Ce carte ai recomanda si de ce iubitului/iubitei?

Oau! Îi recomand odată la două zile câte ceva, dar fie. De data asta aş zice: Moştenirea Heorot. Fiind cititoare pasionată de sf-fantasy-horror cu siguranţă îi va fi pe plac.

3. Ce carte ai recomanda si de ce celui mai bun prieten?

Ceva scris de mine! 🙂 Aşa aş ştii că cineva mă citeşte.

4. Ce carte ai recomanda si de ce unui copil de 10 ani?

Antoine de Saint-Exupery-Micul Prinţ, i-aş cere totodată şi să recitească povestirea la fiecare 2-3 ani. Ar înţelege tot mai multe şi ar iubi cărticica asta tot mai mult, totodată l-ar ajuta şi să-şi urmărească propria evoluţie.

5. Ce carte ai recomanda și de ce unui mare aventurier/călător?

Fridtjof Nansen-Prin Noapte şi Gheaţă, pentru a avea din ce să înveţe şi pentru a cunoaşte adevăratele începuturi.

6. Ce carte ai recomanda si de ce unui dusman cunoscut?

Duşmanii mei prin definiţie nu sunt cititori…aşa că le recomand asul de treflă, o carte de care probabil au auzit.

7. Ce carte ai recomanda si de ce unei persoane care nu iubeste lectura?

Ray Bradbury-451 Fahrenheit, cred că este evident motivul.

8. Ce carte ai recomanda si de ce unuia “cu nasul pe sus”?

Mika Waltari- Egipteanul ,  Dostoievski- Idiotul sau Jokai Mor- Crăişorii, funcţie de motivul pentru care îşi poartă nasul pe sus.

9. Ce carte ai recomanda si de ce celui care apare primul in lista ta de bloguri?

Prima este Ana-Veronica Mircea.  I-as recomanda orice de Thomas Hardy, deşi cred că a citit cam tot.

10. Ce carte ai recomanda si de ce unuia care crede ca le-a vazut pe toate in viata?

I-as recomanda Orson Scott Card- Vorbitor în Numele Morţilor, pentru a-şi da seama că lucrurile pot fi infinit mai complicate decât crede şi că între realitate şi impresie uneori este loc pentru o lume întreagă.

Leapşa nu o dau nimănui, doar rog toţi eventualii cititori să se servească dacă le face plăcere.

PS. În  imagine este Grasu’  ,  cea mai iubită  pisică din lume. Pentru că este pisicuţă  dom’le chiar dacă gurile rele  o bănuiesc că ar fi o corcitură  între  tigru  şi leneş!

DSC_0005

~ de balinferi pe August 14, 2009.

4 răspunsuri to “Leapşa…”

  1. […] se pare ca Balinferi a raspuns deja la leapsa, asa ca o trag de maneca pe to-morrow. Si acum imi dau seama ca sunt […]

  2. Ce bere foloseste pisica ta? :))

  3. Nu ştiu, nu vrea să recunoască dar cu regularitate se goleşte sticla de Timişoreana din frigider. Iar ea face burtică tot mai rotundă…

  4. Oau, ce pisica ai!! Si eu care credeam ca al meu e mare :))

    Ce-am mai ras si la asta:

    3. Ce carte ai recomanda si de ce celui mai bun prieten?
    Ceva scris de mine! 🙂 Aşa aş ştii că cineva mă citeşte.

    Plus asul de trefla :)) Faine raspunsurile tale, foarte faine.

Lasă un răspuns

 
