Leapşa CTP

M-am ales cu o leapşă de la Adina , cu o întrebare care sună interesant:

„…dacă ai avea de ales, să mori sau să-ţi cobori cuvintele în pământ, în locul tău, să fie mâncate de viermi, şterse, uitate, iar tu să rămâi deasupra trăind veşnic, ce-ai face?” (citatul este din Cristian Tudor Popescu, Libertatea urii, Polirom, 2004, p. 6).

Aş prefera să fiu îngropat, mâncat de viermi, şters de pe faţa pământului şi uitat de toată lumea de parcă nici n-aş fi trăit vreodată, dar cuvintele să-mi rămână. Într-un fel sau altul…Ori să-mi rămână alături pentru a le putea folosi şi în aceea lume de dincolo de viermi, ori să rămână şi să trăiască în gândul celor rămaşi.

~ de balinferi pe Septembrie 18, 2009.

6 răspunsuri to “Leapşa CTP”

  1. Io nu dau doi bani pe cuvintele mele. Din fericire, ele vor fi toate îngropate (uitate) extrem de repede, ceea ce e o mare uşurare.

  2. @Vlad, cred ca privim diferit problema, eu prin cuvinte înţeleg în acest caz tot ce am gândit, simţit, înţeles sau intuit într-un fel sau altul, un fel de esenţă umana care merită să rămână din om chiar şi după ce corpul fizic dispare.

  3. Asta presupune sa fi sau sa ajungi un mare scriitor! Nu crezi?!

  4. @ fansf , Nu neaparat Nicule, sau Bebe ( deşi îmi sunteţi la fel de dragi nu pot ghici care din voi semnează cu fansf), eu cred că fiecare om este diferit şi că fiecare are ceva ce ar merita să-i supravieţuiască. Normal, mi-ar face plăcere să ajung mare scriitor, dar asta nu depinde de mine ci de percepţia generală, eu sunt cel care sunt, sunt cât sunt şi sunt cum sunt. Pentru asta pot ajunge la fel de uşor mare scriitor pe cât de uşor pot ajunge de râsul lumii. Mai mult decât ce fac sau spun eu contează cum îmi sunt vorbele sau faptele percepute. Dacă tot ce am de oferit lumii este ceea ce se găseşte în orice alt om atunci voi fi întotdeauna un om din mulţime…

  5. pt cei care nu te cunosc feri ,esti cunoscut doar din cuvintele prin care ti-ai exprimat ideile,dorintele ,visele,durerile si fericirile…..
    cei care te cunosc virtual nu te vor uita ,chiar daca trupul tau va disparea…..acum nu ma gindesc ca vei disparea inantea mea,pt ca sint mai in virsta decit tine….smile…
    dar ma bucur ca te-am cunoscut ,fie si virtual…

  6. @ Gaby, cuvintele tale sunt dătătoare de aripi, ca de obicei

Lasă un răspuns

 
