Un nou Cenaclu sub nume vechi: ProspectArt

Pe data de 19.02.2010, VINERI cu începere de la ora 17:00 va avea loc o nouă întrunire a cenaclului ProspectArt. De data aceasta, fanii genului science fiction şi fantasy se vor întâlni la Centrul Cultural Calderon (str. J.L. Calderon nr. 39), prin amabilitatea doamnei Mihaela Popescu (directoarea Centrului Calderon) şi a primăriei sectorului 2 al Capitalei.

Vor citi: Cristian Tamaş şi Cristian M. Teodorescu.

~ de balinferi pe Februarie 15, 2010.

21 răspunsuri to “Un nou Cenaclu sub nume vechi: ProspectArt”

  1. mai încape de ceva? 😀

  2. mda, am vorbit fără să verific… nu pot veni 😐

  3. De încăput…cred că înghesuiam puţin treburile…
    îmi pare rău că nu reuşeşti să ajungi. Poate luna viitoare şi poate o convingi şi pe Oana să vină.

  4. dacă o fi în București. O să o întreb.

  5. în altă ordine de idei. Acum ceva timp, înainte să aflu cu adevărat despre Stephen King, citisem Ochii dragonului. După aceea, când am aflat, am văzut din greșeală în bibliotecă cartea – pe care o uitasem, o citisem tare greu și am fost atât de bucuroasă când se terminasem. Am reacționat cam așa: „Ia uite situație! Eu mai am ceva de King!” Asta pentru că am văzut Ochii dragonului în dreapta 😀

    S-ar putea totuși să ajung…

  6. Eşti bine-venită dacă reuşeşti să ajungi!
    Vezi, dacă acum reciteşti Ochii Dragonului, ştiind că aparţine aceluiaşi scriitor care a produs şi Cimitirul Animalelor, Shining, etc, îţi va plăcea mai mult. :0

  7. Si eu vreau la cenaclu SF :(… nu stiu cum voi munci, dar si eu vreau… trebuie invitatie ceva? pile, masline, atentii? 😀 fursecuri in forma de nave spatiale? ah! stiu, stiu, vin imbracata in printesa Irulan (Dune) 😀

  8. Consideră-te invitată. Sunt bine-veniţi toţi pasionaţii de sf-fantasy-horror. Ideal este să vină în şarete cu motor nuclear ori să anunţe dacă vor să sosească prin teleportare, să dăm scaunele din drum. 🙂
    Te aşteptăm?

  9. pune si tu un t in titlu la prospecArt. Pentru ca in cuprins asa apare.

  10. Mulţumesc Dorian, mi-a scăpat. Corectez.

  11. Uh… faza faina e ca s-ar putea sa ajung… dar cu un pic de intarziere… se supara cineva daca voi intarzia cca 15 min? ca eu scap de la munca la 16:30, pana ma schimb, pana plec, pana ajung la CCC… 😦

  12. Nu se supără nimeni, oricum se începe de regulă cu cel puţin un sfert de oră mai târziu, tocmai pentru că fiecare vine vine când şi cum poate.

  13. Oameni destepti dom’le, oameni destepti… in cazul acesta nu ramane decat sa vin… 🙂 Once again, se aliniaza stelele si planetele dupa nevoile mele hehe…

  14. Când omul vrea ceva întregul univers complotează pentru a-i îndeplini dorinţa. :))
    Te aşteptăm cu braţele întinse.

  15. Am plecat de la munca foarte tarziu… ajungeam undeva pe la ora 17:45 la CCC si m-am gandit ca voi deranja… nu vreau sa fac o prima impresie proasta…

    ymess id: bagherra69

  16. Nu făceai deloc o impresie proastă, gândeşte-te că suntem oameni lipsiţi de prejudecăţi, altfel cum ne-am mai putea ocupa de sefeu!?
    Oricum, şedinţa a început pe la 17:30 şi au mai întârziat şi alţii, aşa că n-ar fi fost nici o problemă.
    Ai perdut o şedinţa, vor fi altele, dar nu stiu cum faci cu …plăcerea berii de după! Asta nu se recuperează, nu de alta dar de regulă ne simţim atât de bine împreuna că ajungem la casele noastre după ora 1 noaptea.
    Te aşteptăm peste o lună.

  17. pai daca asa stau treburile, luna aviatoare voi fi acolo! 🙂

  18. pe cand urmatoarea adunare? 🙂

  19. Urmatoarea sedinta a ProspectArt-ului va avea loc vineri 26 martie 2010, incepind cu ora 17.00, la Centrul Calderon.

    Programul intilnirii :

    1.Florin Manolescu, autorul studiului ”Literatura SF”, ed.Univers, 1980 si a volumelor de povestiri ”Misterul camerei inchise”, ”Mentalistii”; laureat al Premiului SRSFF 2009 ”Cel mai bun autor roman”
    a) prezentare biobibliografica a Prof.Dr.Florin Manolescu – Cristian Tamas
    b) lectura unei povestiri – Florin Manolescu

    2.Danut Ungureanu va citi eseul „Modelarea externa a viitorului si principiul non-actiunii”.

    3.Cristian Lazarescu va prezenta un medalion literar James Tiptree Jr. și va citi povestirea ”The last flight of Dr.Ain”, trad.Mihai Dan Pavelescu

  20. de data asta mi-am luat liber vineri, ca sa fiu sigura ca ajung 😀

    deci si prin urmare, ma vei vedea acolo… eventual o sa ajung si eu cu vreo 10 min inainte… intra pe mess azi daca poti 🙂

  21. Scuze sefeu! Deabia acum am vazut comentariul. Azi daca intru se pune?

Lasă un răspuns

 
