Cenaclul aşteptat

Aici:

Vineri, 26 martie, ora 17:00, va avea loc, la Centrul Cultural Calderon (str. J.L. Calderon nr. 39) o nouă întâlnire a cenaclului ProspectArt. Această întâlnire îl va avea ca invitat pe domnul Florin Manolescu care va lectura povestirea Califat. Reamintim faptul că domnul Florin Manolescu a fost distins la prima ediţie a Premiilor SRSFF (2009) cu premiul pentru cel mai bun autor român de literatură sf.

Tot în cadrul întâlnirii de vineri, 26 martie, Dănuţ Ungureanu va citi comunicarea Modelarea externă a viitorului şi principiul non-acţiunii, lucrare prezentată la sesiunea Helion din luna aceasta.

În continuare, Cristian Lăzărescu va prezenta un portret bio-bibliografic James Tiptree Jr. şi va citi traducerea povestirii The last flight of Dr.Ain.

se va întâmpla asta:

~ de balinferi pe Martie 25, 2010.

6 răspunsuri to “Cenaclul aşteptat”

  1. Am şters comentariile pentru că s-a trecut de limită, precum spunea un domn care semna cu Cristian. De acum încolo toate mesajele care conţin cuvântul Bogdana vor fi considerate din start ca fiin încălcări ale limitei. Asta pentru că acesta este blogul meu şi eu stabilesc limitele. Cui nu-i place să stea până îi caut eu pe undeva ori până mă răzgândesc.

  2. Dragă Bogdana, te rog să nu-mi mai laşi niciodată nici un mesaj pe blog. Războaiele tale cu Eufemisme nu mă privesc şi sincer nu-i problema mea că vă împăcaţi ori vă spargeţi capetele, dar faceţi-o fără mine, fără să intraţi pe blogul meu odată pe lună pentru a-mi lăsa mesaje aberante. Fiecare intervenţie a ta sau a oricui din anturajul tău va fi şters, dacă nu vă convine daţi-mă în judecată pentru că fac ce vreau pe blogul meu. Ţi-am spus când ai sărit calul pentru întâia oară ca ori să te potoleşti ori să-ţi cauţi alt teren de joacă, văd că n-ai înţeles nici după atâtea luni, iar eu răbdare zău nu mai am. Nu mă interesează persoana ta şi nici prietenii sau prietenele tale.
    Dacă înţelegi bine, dacă nu tot bine. Tribunal şi alte aberaţii? Baftă, ce să-ţi urez altceva!?
    Însă apelaţi la lege cât mai curând posibil, fără prea multă bălăcăreală pe diferite site-uri pentru că până la urmă s-ar puea să mă scoateţi din sărite şi să vă agăţ eu de guler un proces de calomnie de nu vă vedeţi, nu de alta dar până acum toate aberaţiile te-au avut pe tine şi pe cei din anturajul tău autori. Spre diferenţă de tine draga mea eu sunt-chiar dacă nu-mi convine- persoană publică şi comportamentul tău precum şi aberaţiile de care mă acuzi de la o vreme- fără să ai măcar o minimă dovadă că eu ţi-aş fi adresat măcar o singură dată o vorbă jignitoare nu o ai – dăunează imaginii mele. Aşa că fără multă gargară ori apelează la tribunal, ori taci şi vezi-ţi de treabă.

  3. Dragul meu mai coboara din norii cei roz din acre plutesti, de pe blogul tau au inceput comentariile si tot ce-a urmat
    Persoana publica?
    tatal meu este o importanta pesroana publica, ma scuzi draga balinferi dar ai marele noroc ca ma simt extraordinar de bine, mai este si post si sarbatoi si frumos..si este pacat sa imi perd timpul
    Stii, intr-o zi, in viata ta, vei primi o mare palma.
    Excact pe neasteptate pentru ca asa se intampla.
    sa nu te intrebi unde ai gresit si de ce.
    Nu m-ai interesat vreodata, la 36 de ani ai mei draga nu ma indragostesc pe internet.
    la revedere.

  4. Dragă Bogdana, acesta este ultimul meu răspuns indiferent de câte ori, unde, şi cu câţi suporteri vei mai reveni asupra acestui subiect.
    Nu-mi spune La revedere, zi-mi te rog frumos Adio şi lasă-mă definitiv în pace. Dacă reuşeşti ţine-ţi în frâu şi admiratorii şi admiratoarele, te rog frumos.
    Să te felicit pentru cine-i tatăl tău? Ori suntem la capitolul „hai să ne lăudăm” ? Eu vorbeam de mine, dar dacă vrei îţi pot spune cine mi-au fost strămoşii şi ce funcţii au deţinut.
    Pe blogul meu dacă tu ai vorbit fără tine asta nu e vina mea dragă.
    Că viaţa îmi dă sau nu palme asta iar nu te priveşte. De greşit am greşit într-adevăr. Atunci când ţi-am aprobat primul comentariu.
    Ştiu că nu te-am interesat dragă, de asta ai scris pe blogul tău că ar fi trebuit sa mă întâlnesc cu tine, sa mă îndrăgostesc şi să produc texte geniale inspirat de această dragoste.Ai şters ulterior comentariul, dar asta poate să induca în eroare doar eventualii naivi care te-au cunoscut ulterior. Când am citit acel comentariu a fost momentul în care mi-am dat seama care e adevărata problemă a ta,faptul că eşti matură şi nu te îndrăgosteşti pe internet şi nu devii insistentă. Faptul că nu încerci să te răzbuni cu orice preţ pentru un refuz chiar si acum după atâtea luni. Dacă tu consideri că nu m-am conformat aşteptărilor tale şi asta este o vina a mea, atunci află că nici tu nu te-ai ridicat la nivelul aşteptărilor mele iniţiale- când ţi-am aprobat comentariile- şi eşti la fel de vinovată. Să-ţi zic să te aştepţi la palme de la viaţă? Nu cred că e nevoie…

    Aşa că dragă, recunoştinţă veşnică dacă nu-ţi mai pierzi timpul dar mai ales dacă nu mi-l risipeşti pe al meu obligându-mă să-ţi răspund într-o conversaţie care nu-mi face nici un fel de plăcere.
    Adio!

  5. Revenind la ProspectArt, sa stii ca mi-a placut… Daca mai am voie sa vin o sa caut sa-mi fac timp liber de cate ori e nevoie…

    M-am simtit „out of space” – in sensul bun – intre atatia indivizi care discutau numai despre sefeuri… e caldut, e provocant, e constructiv… e de mine.

    Vazandu-va pe toti asa implicati in a resuscita literatura romaneasca prin SF m-a facut sa ma gandesc serios la scris. Am hotarat ca este momentul…ca nu mai are sens sa astept chiar daca va trebui sa lucrez pana voi face bataturi in degete, vreau sa stau cu voi la masa si sa ma mustrati cand gresesc, sa ma provocati sa gandesc mai intens, sa ma oftic ca mi s-au furat ideile sau ca nu am ajuns la nu stiu ce cenaclu prin tara… da da… patratica mea e sefeul si e incredibil de frumos ca se incearca o comunitate…

    Iti multumesc Feri, sincer de tot. M-a inspirat.

    PS. Mi-am gasit sim-ul de la telefon, era cazut in gluga de la hanorac. 🙂

  6. Mă bucur că ţi-a plăcut şi …normal că eşti bine-venită mereu! Următorul cenaclu va avea loc pe 15 aprilie. Anunţă-mă când vrei să ne citeşti ceva, sau anunţă-l direct pe Cristi Tamaş, preşedintele cenaclului.

Lasă un răspuns

 
