O mică urare

Una dintre persoanele apropiate sufletului meu ( da, am si eu aşa ceva, nu e cazul să chicotiţi), pe nume Rodica Guja, sau CapricornK13 cum o cunoaşte lumea blogheristică, îşi serbează ziua. Profit de ocazie pentru a-i ura: Multă fericire şi împliniri pe unde viaţa îi poartă paşii!

Să ne trăieşti, sufleţel şi nu uita că prietenii rămân prieteni indiferent de distanţă.

~ de balinferi pe Ianuarie 13, 2011.

4 răspunsuri to “O mică urare”

  1. La multi ani!

  2. La multi ani insuportabili de buni 😛

  3. multumesc frumos pentru insemnare si scuze pentru intarziere! aaa, nu vrei tu te rog sa scoti pozele, totusi? 🙂 lasa o caricatura ceva… 😀

  4. Ok, fără poze! Deşi meritau văzute 🙂
    Aşa mă văd nevoit să pun altceva…iar eu, când mă văd în pană de idei apelez la Zei. Adică la unul ca Mozart.

Lasă un răspuns

 
