Suspans

A apărut noul număr al revistei Suspans. Vă recomand să citiţi textul care poartă semnătura lui Ciprian Mitoceanu:Lecţie de Viaţă
O ideea interesantă are şi povestirea lui Florin Irimia şi este bine scrisă:
Cadouri
O altă lucrare care merită atenţie aparţine Andrei Pavel :Urmărire Virtuală
Iar Oliviu Crâznic, dupa cum ne-a obişnuit, reuşeşte să pună cireaşa pe tort cu un nou articol despre fiinţele fantastice:Despre succubus şi cambion
Mircea Pricăjan pune punctul pe i :
Către elevi
şi …da, a apărut şi următorul episod din Nopţile din Postul 7: Haita , a subsemnatului.

~ de balinferi pe Aprilie 15, 2011.

5 răspunsuri to “Suspans”

  1. Foarte faina Haita ta. De fapt mi-au placut toate povestile din serie. Congrats!

  2. Merci, Ursule!
    Ma bucur mult că ţi-a plăcut seria, mai ales că nici nu m-am gândit că-ţi faci timp să mă citeşti. Acum stau şi mă întreb oare câtă lume mai citeşte diverse chestii, dar nu ţine să lase urme (comentarii)

  3. Multa lume, trust me.

  4. Hello, Feri! Am venit si eu in vizita, ma primesti? Afla ca mi-am facut (in sfarsit) un blog si te-am adaugat la lista mea de bloguri. Ma gasesti la adresa http://floaredecires22.blogspot.com/

  5. Eşti mereu bine-venită, draga mea! Spor şi succes în ale blogărelilor!

Lasă un răspuns

 
