Am obosit…

Toamna, mereu doar toamna, mă apucă un dor cumplit de alte vremuri, alte locuri …dar mai ales de alţi oameni. Oameni care nu mai sunt, oameni care parcă nici n-au fost vreodată pentru că, amintindu-mi de ei îmi dau seama că nu se potriveau în lumea noastră, nu erau suficient de egoişti şi de ignoranţi cât să se încadreze în sofisticatele norme moderniste ale societăţii. Au plecat demult, departe, definitiv şi fiecare nouă toamnă îmi aminteşte de ei şi de golul care se cască în lumea/viaţa  mea.

Iar atunci ascult asta:

şi-mi amintesc că trebuie să-i iubesc pe puţinii care încă sunt lângă mine, chiar dacă umbrele pot fi iubite mai uşor decât oamenii în carne şi oase.

Cei buni pleacă mereu prea repede.

~ de balinferi pe decembrie 10, 2010.

10 răspunsuri to “Am obosit…”

  1. Ru întotdeauna am crezut că tu nu ești suficient de egoist, meschin și ignorant pentru lumea asta. Din puținul pe care îl cunosc.

  2. Eu*

  3. Mulţumesc, Silvana! Cred că este cel mai frumos compliment care mi s-a făcut vreodată.

  4. stii sa primesti complimentele feri,ne provoci astfel sa mai comitem ,smile..
    de fapt tu stii ca toti cei care te cunoastem stim ca esti un sensibil si un iubitor de oameni ,emotie si ratiune perfecte pt o personalitate tip coach
    azi m-am bine dispus pe blogul tau ,asa ca ti-ai meritat complimentele ,lol!

  5. pun si eu o melodie sensibila care ne trimite in anii copilariei noastre unde memoria ii vede pe cei care ne-au fost dragi….

  6. Mulţumesc pentru complimente, dragă Gaby!
    La cum mă vedeţi voi sunt nevoit să încerc să nu vă înşel aşteptările, deşi sunt mult mai afurisit decât par.
    Frumoasă melodia

  7. Ei, toamna e un hop, peste care daca treci, ai noroc tot anul viitor. 😀
    Mie toamna imi place pentru ca, tocmai pentru ca este cum este, nu ma judeca atunci cand devin melancolica, trista, rememorand tot felul de amintiri ca se transforma uneori, de la an la an, in regrete. Acum e deja iarna, se apropie sarbatorile, se duce anul, si nu-mi inchipui decat cele mai frumoase lucruri pentru 2011- iar asta iti doresc si tie.

  8. Toamna este şi anotimpul meu preferat, Irina. Poate datorită faptului că sunt născut toamna şi mă regasesc în ploile liniştite…
    Să ai parte de nişte sărbători minunate şi de un An Nou fericit!

  9. recomand cover-ul lui Jeff Buckley. vede si alte nuante… din cum canta

  10. E bunicel, dar tot pe Cohen şi interpretarea lui o prefer.

Lasă un comentariu